Deglaiel and Shobie

Moderator: Officers

Deglaiel and Shobie

Postby Fnord Shoggothslayer » Thu Jul 27, 2006 3:05 am

Thanks for continuing to drag me out to Samples despite our history of failures. I doubt I'd have completed it any time soon without you. Also big thanks to Aubri, Blinick, and Drannor for tearing Razorthorn a new one.
Fnord Shoggothslayer
Member
 
Posts: 1004
Joined: Fri Aug 08, 2003 12:51 am

Postby Bilnick » Thu Jul 27, 2006 7:02 am

That was a fun mission, despite ending at nearly 4am. (my alarm went off at 6am this morning....ugh)
User avatar
Bilnick
Officer
 
Posts: 5494
Joined: Thu Aug 07, 2003 3:32 pm
Location: Saline, Michigan

heh

Postby bill » Thu Jul 27, 2006 10:46 am

I called in 90minutes late today. Criminy!

That was fun tho!!
User avatar
bill
Member
 
Posts: 12079
Joined: Fri Aug 08, 2003 2:21 pm
Location: Stoneham, MA

Postby Cpt. Sandy Vagina » Thu Jul 27, 2006 10:55 am

I was tiered and he made me go to bed alone. :cry You guys were up late... glad y'all got shit done.

Except you Bill you're still in the dog house
I'm helping, I'm helping you...
BIzZarRO!

Image
Cpt. Sandy Vagina
Member
 
Posts: 557
Joined: Mon May 16, 2005 8:14 am
Location: A cave deep below the Earth's surface

wow

Postby bill » Thu Jul 27, 2006 11:02 am

I certainly did not! You slept on the couch and we went to bed at the same time. I don't think you remember walking downstairs tho heh.
User avatar
bill
Member
 
Posts: 12079
Joined: Fri Aug 08, 2003 2:21 pm
Location: Stoneham, MA

Postby Cpt. Sandy Vagina » Thu Jul 27, 2006 11:10 am

I thought i went downstairs in protest of it being ridiculously late... I guess I was asleep :jester
I'm helping, I'm helping you...
BIzZarRO!

Image
Cpt. Sandy Vagina
Member
 
Posts: 557
Joined: Mon May 16, 2005 8:14 am
Location: A cave deep below the Earth's surface

haha

Postby bill » Thu Jul 27, 2006 11:17 am

No you stopped playing Lost Labyrinth in protest, then started playing again in protest, then passed out in protest. I dare say you did protest ;)
User avatar
bill
Member
 
Posts: 12079
Joined: Fri Aug 08, 2003 2:21 pm
Location: Stoneham, MA

Postby Uilea » Thu Jul 27, 2006 1:02 pm

Deg and Shobie, I said it a few times but I'll say it again, between you two and Aub I think you're flagging half our guild. Love you guys :)
User avatar
Uilea
Member
 
Posts: 2939
Joined: Mon May 24, 2004 10:47 am
Location: Denver

Postby Deg » Thu Jul 27, 2006 3:56 pm

hehe was no problem and yeah 7a.m. came way to soon =) but do like that mission once get there.
Deg
Member
 
Posts: 120
Joined: Sat Apr 23, 2005 2:54 pm

Postby Bilnick » Thu Jul 27, 2006 4:01 pm

I would tank that mission again, as long as we actually start the mission around 11pm est at the latest. I think we can cut down on our 2 hour run to the instance. Oh and if the mages quit killing our charmed healer!

I set my alarm from 5:30 to 6:15 this morning, I am hurting on 2 hours of sleep, especially working in a steamy factory.
User avatar
Bilnick
Officer
 
Posts: 5494
Joined: Thu Aug 07, 2003 3:32 pm
Location: Saline, Michigan

Postby Ranjaling » Thu Jul 27, 2006 5:47 pm

/agree, they don't come no better than these two. Is always an adventure and alot of fun hanging with both of ya. :razz
Image
Ranjaling Arrowsmefling
Ooompah Luumpah
Alynsa Vazzaelle
Nintendo Wii Code - 1038 5611 2297 5641
XBOX Live Tag - XXGIBBYVAXX
Playstation Network - GIBBYVA
User avatar
Ranjaling
Member
 
Posts: 3295
Joined: Tue Mar 08, 2005 9:01 pm
Location: Virginia

hehe

Postby bill » Fri Jul 28, 2006 10:44 am

Yeah that was kinda pissing me off.

Deg gets charmed. I get a gift of mana proc. I cast raging servant with the shadow targeted. It goes and rips Deg's head from his shoulders.

Was Deg healing the mob or something and got aggro? Charm aggro is strange and if anyone can help me understand why my raging servant (not my regular pet) would kill him sometimes, but not everytime, that would be cool.
User avatar
bill
Member
 
Posts: 12079
Joined: Fri Aug 08, 2003 2:21 pm
Location: Stoneham, MA

Postby Worff » Fri Jul 28, 2006 1:04 pm

I just wish Shobie didnt have to work so many late shifts!!!

Ya'll rock, would love to party with ya'll in RL too LOL.
Worff Makesitso - Magelo | EQPlayers
Image
User avatar
Worff
Webmaster
 
Posts: 5403
Joined: Fri Aug 29, 2003 3:37 pm
Location: Galveston, Texas
Highscores: 42

Postby Eubedyen » Tue Aug 01, 2006 6:23 pm

GratZ and yeah both Deg and Shobie dont get much credit for the things they do for everyone so yeah a :thumbup :thumbup from me too on everything they have done for everyone
Image
User avatar
Eubedyen
Member
 
Posts: 1567
Joined: Sat Apr 16, 2005 7:07 am
Location: Michigan

Postby shobie » Thu Aug 03, 2006 4:20 pm

Just wanted to say I enjoy helping anytime I can get on. It is fun for me and I love bein with TF members, I also love the xp. If I am needed, I try to do what I can so just send me a tell.
shobie
Member
 
Posts: 4
Joined: Thu Aug 25, 2005 6:32 pm

Next

Return to Tribal Honorees

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron