Page 2 of 3

Official List of server names

PostPosted: Mon Nov 08, 2004 11:34 pm
by SapphireSniper
EverQuest II Server Names Announced!
EverQuest II Server Names Announced! Grab your friends, choose your server and get ready to enter the all new Norrath!

Antonia Bayle (RP Preferred)
Befallen
Blackburrow
Crushbone
Guk
Mistmoore
Najena
Permafrost
Runnyeye(UK)
Storms (French)
Unrest
Valor (German)

Therefore I am going to be on Antonia Bayle.. bout time they got a woman in charge :)

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 2:57 pm
by gertondalen
ok a few questions i have...The "EQ2" TF...will we go to AB or MM servers? Who will be our leader? Will we keep the same format (meaning officers from EQ1 TF will be officers in EQ2 TF) or what? im confused, i cant get the game till the end of the week /cry, wich puts me further back from where i wanted to be for this weekend hahaha

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 4:34 pm
by Serano
There are no official plans to migrate TF to EQ2 - if players form a guild and name it TF on the other game, and you all join - you can sort that out. You guys want any extra board space here?

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 5:55 pm
by gertondalen
it depends on who all if going over i guess, "Patcher Initializing....." wow this is taking a long time, its not out 12hours and its already got a patch...good job SOE lol, but yeah id like to see TF in EQ2 but i think we need to see who all is going voer first b4 we make any officaial ruling

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 6:00 pm
by Guardrail
SOE will provide board space just like these, check out it out:
http://eq2players.station.sony.com/en/

cheers,

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 7:35 pm
by Torkk
THey add 2 servers Kithicor and Oasis, not sure where Ill play on.yet.

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 8:06 pm
by rajuncajunboy
Oasis for now, actually wife is hogging EQ2 now, da biatchhh.

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 10:29 pm
by Calthine Faeriesong
EB Games' computer hiccupped on our order... The good news is they're shipping it overnight at no additional charge. Crossing our fingers it gets here Thursday.

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 1:27 am
by SapphireSniper
6 more servers were added today:

More New Servers Open! 11/09/2004 With the demand being what it is, here's a list of the newest English-language servers opening to EQ II players:
Innothule
Nektulos
Butcherblock
Steamfont
Kithicor
Oasis

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 1:51 am
by copulous
i'm crossing my fingers that a ton of EQers will leave the server, hence making a lot of contested mobs free for our enjoyment :)

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 2:35 am
by Aboobaka
I just got mine today, been readin about but not gonna install it for awhile yet. Was interested to see that Sony is gonna host websites with auto rosters and for a small fee of course, itemization of characters inventory. They want it all, smart bastards. Bye bye magelo, bye bye. Lotta nice features, but for a small fee :razz Btw, I got the dvd version because I want talking statues!

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 6:24 am
by gertondalen
OMG!!!!! I started playing got my lvl 8 Erud Mage on Mistmore....WOW!!!! IM IN LOVE

PostPosted: Tue Nov 16, 2004 2:25 pm
by ZephaniahTF
I am working on a necromancer on befallen.

PostPosted: Thu Dec 02, 2004 3:36 am
by deladriendil
I cancelled this account already. Just can't seem to get into it. Maybe in 6 months that will change. GL to those playing it.

PostPosted: Thu Dec 02, 2004 11:15 am
by fendeesha
Yeah, we are cancelling EQ2 as well. We got WOW and haven't seemed to log of since... LOVE THE WOW!